(4.52)
Sweef-forelder! Når du mottar et skinnmøbel fra oss, forventer vi at du tar godt vare på den! Ditt møbel i skinn vil ha det best av å bli fetet inn 2-4 ganger i året. Skinnkit inneholder effektive produkter for jevnlig pleie og vedlikehold av ditt skinnmøbel. En mild rengjøringsvæske og en effektiv beskyttelseskrem. Ta vare på møbelet ditt like godt som den tar vare på deg!
Har kun brukt inprigneringen. Men virker ok
Jeanett H
|Basert på 202 anmeldelser
Her ser du våre anmeldelser, uansett karakter - for å gjøre det enklere for deg innen ditt kjøp.
Våre anmeldelser er kun skrevet av kunder som har kjøpt produkter fra oss.
Powered by
Inger S
for 2 måneder siden
Pleiekit - Textile Cleaner & Textile Protection
valgt for å kunne ha en fin sofa i lang tid
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 2 måneder siden
Hei Inger. Takk for den hyggelige anmeldelsen din 💌 Så flott at du kjøpte pleiekittet, det er kjempebra 🤩 Med vennlig hilsen, Nils 🌻
Jeanett H
for 3 måneder siden
Pleiekit Textile Cleaner & Textile Protection
Har kun brukt inprigneringen. Men virker ok
(5)
Sweef
for 3 måneder siden
Hei Jeanett, tusen takk for fine anmeldelser. Det setter vi virkelig så stor pris på. 🤩 Med vennlig hilsen, Jens 🌟
Alvin S
for 3 måneder siden
Pleiekit - Textile Cleaner & Textile Protection
Glatt
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 3 måneder siden
Hei Alvin! Så flott at møbelpleien fungerer så bra 👌🏻💌 Tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Med vennlig hilsen, Nils 🌻
Sara T
for 6 måneder siden
Pleiekit - Textile Cleaner & Textile Protection
Fungerer som det skal
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 6 måneder siden
Hei Sara! Så flott at møbelpleien fungerte bra 🤗 Takk for den hyggelige anmeldelsen! ✨ Med vennlig hilsen, Nils 🌻
Eva S
for 6 måneder siden
Pleiekit - Textile Cleaner & Textile Protection
Produktet innfridde forventningene mine
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 6 måneder siden
Hei Eva! Så glad for at produktet levde opp til forventningene dine 😇 Takk for den hyggelige anmeldelsen! Med vennlig hilsen, Nils 🌻