
Gode nyheter. På Sweef kan du få drømmesofaen i eksakt den herlige brune fargen du går omkring å fantaserer om. Og skulle du tenke deg om så løser vi det også.
Vårt vedvarende mål er at møblene fra oss skal oppfylle dine interiørdrømmer og være en trofast følgesvenn mens trender kommer og går. I kombinasjon med denne ambisjonen streber vi etter minimal miljøpåvirkning i hvert trinn av produksjonen vår.
Resultatet av denne omsorgen og håndverksferdigheten blir møbler som varer i mange år. Og siden det er du som har bestemt utseende, er sjansen minimal for at du vil skille deg fra din møbelkamerat før tiden.
Nok snakk om vår filosofi - la oss realisere din brune møbeldrøm!





Grizzly er alltid klar til å ta vare på deg etter en tøff dag.
Basert på 8552 anmeldelser
Powered by
Paal G
for 7 døgn siden
Helt perfekt kjøps og leverings opplevelse😊
(5)
Sweef
for 7 døgn siden
Hei Paal. 😊 Så herlig å høre, tusen takk for tilbakemelding og fine ord. 🌟 Med vennlig hilsen, Jens ☀️
Julie U
for 7 døgn siden
Kundeservicen (kontakt med Paulina) var veldig hyggelig. Hun var alltid i stand til å svare raskt og tydelig og hjelpe med eventuelle problemer. Bestilling, frakt og alt annet gikk perfekt; vi er ikke bare fornøyde med kvaliteten på sofaen, men også med Sweef generelt :)
Automatisk oversatt fra 🇩🇪 Tysk
(5)
Lotta
for 14 døgn siden
Tydelig og god kommunikasjon fra selskapet.
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 21 timer siden
Hei Lotta, Takk for de hyggelige ordene! 💛 Vi er glade for at du syntes kommunikasjonen vår var tydelig og god. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din ✨ Med vennlig hilsen, Nils 🌻
Kamilla K
for 15 døgn siden
Elsker begge sofaene mine fra Sweef! De er veldig fine å se på og ekstremt gode å sitte i. Sofaene ble levert innenfor det tidsrommet som jeg ble forespeilet, og de som jobber på kundeservice/showrommet i Oslo er superhyggelige og veldig hjelpsomme. Anbefales!
(5)
Sweef
for 14 døgn siden
Hei Kamilla. 😊 Dette varmet skikkelig, tusen takk fra hele Sweef-teamet for en helt fantastisk tilbakemelding. Vi er så glade for at du er fornøyd med både sofaene og oss. 🥰 Med vennlig hilsen, Jens ☀️
Theopista U
for 15 døgn siden
God kommunikasjon
Automatisk oversatt fra 🇸🇪 Svensk
(5)
Sweef
for 13 døgn siden
Hei Theopista, Tusen takk for de hyggelige ordene 😍 Vi er så glade for at du satte pris på kommunikasjonen vår. Takk for at du delte opplevelsen din 💌 Med vennlig hilsen, Nils 🌻